-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Sunday, April 06, 2008

几分
不管昨天你对我说过了什么
今天的我还是依然依然沉默
两个人生气着 看着谁先舍不得
何必这样来试探我们的缘份
不管昨天我对你说过了什么
今天的你还是依然依然自我
问这要到什么时候 才会觉得无法忍受
难道这样才证明爱得有多深
所以爱有几分 这是你不停的疑问
你的心里对我有多认真 何必执着在我的部分
所以爱有几分 这是你永远的疑问 只
有最后一切才有定论
不管昨天我对你说过了什么
今天的你还是依然依然自我
问这要到什么时候 才会觉得无法忍受
难道这样才证明爱得有多深
所以爱有几分 这是你不停的疑问
你的心里对我有多认真 何必执着在我的部分
所以爱有几分 这是你永远的疑问
只有最后一切才有定论
没有值不值得当失去了有什么好争
就在转身之后 我的不舍有多么的真
所以爱有几分 这是你不停的疑问
你的心里对我有多认真 何必执着在我的部分
所以爱有几分 这是你永远的疑问
只有最后一切才有定论
只有最后一切才有定论

No comments: