-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Sunday, October 28, 2007

some spas scene frm Brown Sugar Macchiato...
[王子被鬼鬼整]
威廉:诶 强力胶 王子,你干嘛把自己的手粘在扫把上面啊?
王子:我干嘛把自己的手粘在扫把上面
威廉:所以我才问你为什么要把自己的手粘起来啊
王子:你白痴哦 我无聊看我自己的手不爽喔
威廉:干嘛问我 我又不是你的手 我怎么知道你的手爽不爽
王子:你不帮我就算了 你可不可以去找别人聊天啊 跟你讲话就有气
威廉:(大声)王子把自己的手粘在扫把上面喔
王子:有必要这么大声吗?...

lol. xiao si wo le. can go to this link to watch this part. hahahahaha.

No comments: