-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Sunday, March 25, 2007

被爱得太多是既不安与辛苦的
尤其是你清楚的知道你是不能给予他任何回报
更何况你心已有所属…

不能逃避!我必须面对!“我知道你很坚强的”。因为有人对我说过这句话,我必须坚强,勇敢地去面对!我唯一能为他做的也就只有对他坦白。

虽然下一句是“但是你也是脆弱的” >.<

No comments: