-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Monday, March 05, 2007

“没有人值得你为他流泪。值得的那个人,是不会让你掉一滴泪的。”
所以大家不要再为不值得的人流泪了,好吗?
“说的时候很简单爱上后却阵脚大乱”
“泪水总是不听话”
我知道 – 说的时候很容易,真正碰到时,却很难控制眼泪掉下。
其实,我并不反对流泪。
我也没有资格那么做。
因为我也做不到。
我曾尝试其它方式把心里的情绪发泄出来但却不得要领,
所以流泪是最好的方式。
但我真的希望你们不要再为那种人哭泣,
真的真的不值得。
“找朋友交谈其实全帮不上忙”
安慰可能都是枉然,
但是不要自己一个人闷着,
自己一个人哭泣 –
要哭一起哭!
不要孤单单一个人。
太可怜了。

“爱不爱结果都叫人伤心”

No comments: