-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Saturday, March 20, 2010

*WARNING: This is gonna be an angsty post. and...I'm not going to sound very nice. Righteous and nice angels, just don't read.*
**I mean that very seriously.**

I AM SO DAMN BLOODY FUCKING PISSED OFF. AND REVOLTED.
你真的好恶心。你让我作呕。You with your warped reasoning, your self-centeredness, your hypocrisy, your two-facedness and your lack of shame.
你一直挂在嘴边的“人在做天在看”。
我告诉你。我行得正坐得稳。我敢对天发誓我对得起自己的良心。我唯一遗憾的是我还没有那个本事带我妈走。你这个人到现在都还没有遭天谴我有什么好怕的?你口口声声说有多爱多疼我妈,口口声声要我们珍惜爱护她。我老实告诉你,她说是你造成她所有的辛苦和痛苦。她知道你在玩什么把戏;你要走,她不会留你的。
你知不知道,我每次从你口中听到这些虚伪的话我真的很反感很恶心?尤其当我知道你是如何对待她;如何骂她、凶她、使唤她,和限制她的自由。你还说你爱她?不要让我吐了。你知不知道你让我恶心到我必须很努力的克制自己不把一些锋利的东西划过我的皮肤?不让自己痛,我很难压抑胸口感到的那种恶心感;让自己流血,才能稍稍麻木想要作呕的感觉。

No comments: