-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Sunday, January 24, 2010

我会不会有一天受不了了然后就疯掉?
会不会突然就开始扇自己巴掌 拿剪刀就往手臂划去 用拳头就往墙壁打?
会不会在发泄完过后晕倒 然后醒来后把所有的事情都忘记了?
忘了自己是谁 忘了我的家人 忘了我的同学 忘了我的朋友
把所有一切的一切都忘光光。
到时候你们会再来和我当朋友吗?

No comments: