-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Saturday, September 01, 2012

「歌」


问:「歌」对你来说是什么?

允浩:我自身
昌珉:青春期最早找的快乐
有天:像家人一样 当然还有责任感
俊秀:唯一的存在 来生我还想唱歌
在中:不知道
为什么会开始唱歌 不知道
为什么要想唱歌 也不知道
是歌带我走到现在
说真的 我不知道我为什么要努力唱歌
但是理由只有一个
我是东方神起的成员
喜欢东方神起的歌
喜欢五个人的声音
也喜欢在五个人中唱歌的自己

No comments: