-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Sunday, September 06, 2009

ahahahaha. rewatching some clips of K.O.3anguo. Damn funny can. 脩香 is so mushy to the max. watch le will have goosebumps sia. sooooo agree with what DaQiao said in one of the episode that their mushiness 对身心灵的伤害 xD lols.
e.g.
香:幸福是拥有只属于两个人的秘密 你们懂不懂啊
---
香:就不知道我的siman号码会不会也有一个很想念我的人把它背起来啊
脩:可是阿香 我们每天都见面耶
香:也对哦
脩:不过 你跟你的号码我不用记 因为我早就已经把它刻在这里了(指心的位置)
香:我也是
---
脩:我想请阿香帮忙说服黄妈妈 阿香她很会说话 一定会成功的
香:好啊 不过在我眼中 你们大哥才是最会说话的
其他人:为什么
香:因为他最近对我说的话都是 甜的
---
脩:留下来 要不然我跟你走
香:有没有新一点的台词啊(那时海角七号的经典台词)
脩:滚过来 要不然你跟我走
actually must see for yourselves de. their expressions damn funny.
That's it, enjoy ur hols!
P.S. my arm aches with that stupid jab T.T and my finger feels damn RAW. argh.

No comments: