-Quote-


130116

"I do [think Snape is a hero], though a very flawed hero.
An anti-hero, perhaps.
He is not a particularly likeable man in many ways.
He remains rather cruel, a bully, riddled with bitterness and insecurity –
and yet he loved, and showed loyalty to that love and, ultimately, laid down his life because of it."

-- J.K. Rowling

Thursday, February 22, 2007

今年怎么跟去年差那么多??整个感觉怪怪的。从前没有的烦恼现在渐渐出现了。我倒是还好啦-可是因为周遭的朋友有这些新问题新烦恼,身为朋友的我又不能置之不理,想帮忙分忧,可是我知道要向他人打开心扉不是一件容易的事,所以当你(们)如果何时能够把心门的钥匙交给我时,我会乐意接受的。Until then,我的肩膀是很好靠的!随时都能借你(们)躺的。 ^^

To my dear friends:
就算有多不如意的事情——也要记得—有我陪你度过
就算有多伤心绝望 ——也要记得—有我一直在你身边
不管有多大的挫折 ——也要记得—有我会陪你站起来
不管有多害怕担心 ——也要记得—有我一直在替你加油
haha. I amended it myself...

I need a 专属朋友... :X

相信我,好吗?
请你知道
不被信任
不被需要
不被依赖
不被记得
有多么的难受。
犹如自己是

多余的。

No comments: